GWARANCJE I REKLAMACJE

Gwarancje
Ofertę naszego sklepu stanowią produkty pochodzące jedynie od autoryzowanych dystrybutorów i producentów. Są one legalnie wprowadzone do obrotu na terytorium RP, w pełni wartościowe i pozbawione wad. Każdy towar objęty jest gwarancją bez względu na okres promocji czy sezonowych wyprzedaży. W przypadku niezgodności towaru z umową na wszystkie zakupione u nas produkty gwarancja obowiązuje w okresie dwóch lat od momentu wydania rzeczy lub dłużej jeżeli zadecydował o tym producent lub dystrybutor.

Reklamacje
Wszystkie produkty zakupione w sklepie Weld.pl objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową jak również gwarancją producenta. Reklamacji podlegają uszkodzenia wynikłe z wadliwej produkcji lub wady materiałowej towaru. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady w chwili zakupu, towar zostaje wymieniony na nowy. W przypadku wykrycia wady nie powstałej z powodu uszkodzenia mechanicznego lub wynikłej z niewłaściwego użytkowania produktu, a także naturalnego zużycia prosimy o przesłanie czystego towaru wraz z oświadczeniem reklamacyjnym i potwierdzeniem zakupu na adres sklepu:

Weld Sklep Górski
ul. Jana III Sobieskiego 4a
41-300 Dąbrowa Górnicza

Oświadczenie reklamacyjne można pobrać poniżej. W oświadczeniu prosimy uwzględnić kiedy i w jakich okolicznościach wykryto defekt, dokładny jego opis oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania. Sprzedawca w terminie 14 dni ustosunkuje się do reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w zgodzie z obowiązującymi normami prawnymi.

zamówienia i zakupy
jak dokonać zakupu CDN - cena do negocjacji koszty przesyłki zakupy na raty / eRaty